DEFINITII
CONTRACTUL DE INCHIRIERE – ansamblul prevederilor cuprinse in prezentele Conditii Generale, completate, dupa caz, cu Termeni si Conditii specifice fiecarui contract in parte, fisa de predare a autovehiculului precum si eventualele anexe ale contractului (denumit in continuare “ Contractul ”). Contractul nu poate fi modificat decat prin acordul partilor consemnat
CONDITIILE GENERALE – prezentul inscris, parte integranta a Contractului, general valabil si opozabil clientilor, soferului si/sau soferului suplimentar, dupa caz. Persoanele interesate pot lua la cunostinta de prezentul inscris si de pe site-ul societatii www.1-rentacar.ro;
AUTOVEHICUL – vehiculul obiect al Contractului, insotit de toate accesoriile sale, asa cum sunt descrise prin Contract;
DASADI – societatea comerciala DASADI BUSINESS SRL autorizata conform legii sa presteze servicii de RENT a CAR, parte a Contractului, care preda Autovehiculul spre folosinta Clientului in conformitate cu dispozitiile Contractului;
CLIENT – parte a Contractului care preia si foloseste Autovehiculul in conformitate cu prevederile Contractului;
SOFER – Clientul sau o alta persoana care indeplineste conditiile mentionate la pct. 8.1 de mai jos (cu exceptia celor referitoare la detinerea unui card de credit, in situatia in care Soferul este o alta persoana decat Clientul) si care foloseste efectiv Autovehiculul pe durata Contractului;
SOFER SUPLIMENTAR – alta persoana decat Clientul/Soferul care indeplineste criteriile mentionate la pct. 8.1 de mai jos (cu exceptia celor referitoare la detinerea unui card de credit) si caruia i se acorda dreptul de a conduce Autovehiculului pe durata Contractului;
TERITORIU – intreg teritoriul Romaniei.
OBIECTUL CONTRACTULUI DE INCHRIERE
Prin prezentul Contract, Dasadi se obliga sa presteze in favoarea Clientului serviciul de RENT a CAR cu Autovehiculul mentionat in Termenii si Conditiile Specifice, cu plata anticipata a Taxei de Inchiriere, precum si a tuturor costurilor suplimentare, dupa caz.
Prevederile Contractului sunt obligatorii si pentru Sofer, in situatia in care este diferit de Client, precum si pentru Soferul Suplimentar.
DURATA CONTRACTULUI DE INCHIRIERE
Perioada de timp cuprinsa intre data si ora predarii Autovehicului catre Client si data si ora preluarii Autovehicului de la Client, asa cum au fost agreate prin Termenii si Conditiile Specifice.
Prelungirea duratei se poate face la solicitarea Clientului transmisa Dasadi conform art. 9.1., cu minim 24 de ore inainte de expirarea Contractului. Acceptul Dasadi va avea drept efect prelungirea duratei Contractului in aceleasi conditii ca si Contractul initial. Taxa de Inchiriere si Garantia aferente noii perioade contractuale vor fi incasate/blocate (de) pe cardul de credit al Clientului in termen de maxim 24 de ore de la data acceptarii solicitarii de prelungire a duratei Contractului.
In cazul renuntarii unilaterale la contract, din partea Clientului, inainte de perioada contractuala stabilita, nu se va restitui contravaloarea serviciilor platite. In aceasta situatie, Dasadi va oferi Clientului contravaloarea serviciilor ramase printr-un voucher valabil 12 luni, pe care Clientul il va putea utiliza la inchirierea unui nou Autovehicul.
TAXA DE INCHIRIERE
Suma de bani (care include TVA), platita anticipat de catre Client, la incheierea Contractului si anterior predarii Autovehiculului, pentru folosirea Autovehiculului pe toata durata Contractului.
In cazul intarzierii platii, peste termenul stipulat in Contract, se percep dobanzi penalizatoare in valoare de 1%, din valoarea sumei datorate, pentru fiecare zi de intarziere.
Facturile se vor emite in lei, la cursul afisat de Banca Nationala a Romaniei + 2%.
GARANTIA PENTRU DAUNE SI TAXE PENTRU REDUCEREA ACESTEIA
Autovehiculul are incheiata polita de asigurare RCA, conform legii.
Clientul opteaza la semnarea Contractului pentru una dintre urmatoarele garantii si taxe pentru reducerea ei: Collision Damage Waiver (CDW), Theft Protection (TP), incluse in tarif, la care se pot adauga Super Collision Damage Waiver (SCDW = Super Cover) sau Super Collision Damage Waiver Plus (SCDW + = Super Cover Plus).
Collision Damage Waiver (CDW) reprezinta o fransiza pentru avarii (responsabilitate), numita si Garantie pentru daune, (specificata in Costuri si Garantii), care poate varia intre 500 € si 3000 € in functie de clasa autovehiculului specificat in Contractul semnat de parti. Garantia obligatorie se depune la semnarea Contractului, va fi blocata de catre Dasadi pe cardul de credit apartinand Clientului si va fi restituita Clientului la returnarea Autovehiculului (cu exceptia cazurilor prevazute la punctul 5.4 de mai jos).
Theft protection (TP) reprezinta o protectie impotriva furtului care are rolul de a limita raspunderea Clientului/Soferului/Soferului suplimentar pentru costurile generate de furtul sau tentativa de furt a Autovehiculului, in limita garantiei aferente clasei stabilite in Contract. Protectia impotriva furtului nu acopera bunurile personale ale Clientului/Soferului/Soferului suplimentar, aceastea putand fi acoperite potrivit politicilor de calatorie.
Super Collision Damage Waiver (SCDW = Super Cover “Limitat”) reprezinta o taxa de reducere a garantiei mentionate la punctul (i) al prezentului articol, al carei tarif zilnic se regaseste in Contract. Prin plata taxei SCDW, responsabilitatea Clientului in caz de avarii si/sau furt pentru Autovehicul, se reduce de la valoarea Garantiei mentionata mai sus, la valoarea de 150 € pentru clasa Mica, Medie si Mare, de 300 € pentru clasa Suv si de 500 € pentru clasa Premium pentru acoperirea eventualelor costuri suplimentare, exceptiile fiind mentionate la pct. 5.5 de mai jos.
Super Collision Damage Waiver Plus (SCDW+ = Super Cover Plus “Relaxat”) reprezinta o taxa superioara de reducere a garantiei, care elimina aproape in totalitate responsabilitatea Clientului in caz de accident si/sau furt la valori de min. 50 € si max. 100 €, exceptiile fiind mentionate la pct. 5.5 de mai jos.
In cazul in care unul dintre utilizatorii mentionati in Contract are varsta cuprinsa intre 21 si 25 de ani, sau peste 70 ani, se percepe garantie dubla. In acest caz, garantia nu va putea fi redusa prin achitarea taxei SCDW sau SCDW+.
In cazul optarii pentru CDW/SCDW Garantia (fransiza) pentru avarii se factureaza, de catre Dasadi Clientului, in urmatoarele conditii:
daune (accidente) cauzate Autovehiculului, constatate de catre organele abilitate de Politie, ca fiind din vina Clientului sau cu autor necunoscut (include situatia in care Autovehiculul este gasit lovit sau vandalizat in parcare);
furtul Autovehicului;
precum si in cazul oricarei alte excluderi din politele de asigurare si a tabelului de daune parte a termenilor si conditiilor.
Indiferent de taxele achitate pentru reducerea garantiei, Clientul devine responsabil si raspunde de plata tuturor daunelor cauzate, in urmatoarele situatii:
Nerespectarea obligatiilor asumate prin Contract;
Combustibil lipsa: 25 €, reprezentand taxa de alimentare+bonul fiscal aferent alimentarii, (pct 6.8);
Pierderea actelor Autovehicului /cheie/accesorii, dupa caz: 170 € (pct 6.14);
Nereturnarea Autovehicului la locul, data si ora stipulate in Termenii si Conditiile Specifice;
Deteriorarea jantelor sau a anvelopelor;
Deteriorarea habitaclului (murdarire excesiva, patarea scaunelor sau deteriorarea lor);
Deteriorarea/ pierederea optionalelor oferite spre inchiriere (GPS, scaun copil etc.);
Avarierea partii inferioare a Autovehiculului (reprezentand elemenetele de sub masina: scut, toba, baia de ulei s.a);
Alimentarea gresita a Autovehicului;
Deteriorarea partiala sau totala provocata ca urmare a fumatului in interiorul Autovehicului si/sau in timpul aflarii acesteia in apropierea mediilor inflamabile.
LIVRAREA, INLOCUIREA SI RESTITUIREA AUTOVEHICULULUI
Livrarea si restituirea Autovehicului se vor face la locul, data si ora stabilite de Client impreuna cu Dasadi si mentionate in formularul de rezervare si Contract.
Predarea si preluarea masinii in afara orelor de program (L-V 09:00 -18:00) se poate realiza la cererea Clientului. In acest caz se va percepe o taxa suplimentara de 25 € per preluare/predare.
Restituirea Autovehiculului in alt loc decat cel in care a fost livrat se face numai cu acordul Dasadi si se va percepe o taxa suplimentara de dislocare, cuprinsa intre 25 € si 200 €. In cazul in care Clientul solicita restituirea Autovehicului intr-o alta locatie ulterior preluarii masinii, va informa Dasadi in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop +40770429579, ori de Luni-Vineri intre orele 09.00-18.00 la numarul de telefon +40770430261. Dasadi va trebui sa isi dea acordul asupra acestei modificari contractuale, iar Clientul va achita taxa suplimentara de dislocare mentionata anterior, taxa care va fi comunicata in scris de catre Dasadi, prin SMS sau e-mail. Incasarea taxei se va face la returul Autovehicului din garantie, cash sau pe baza cardului de credit prezentat de catre Client la semnarea Contractului.
La restituirea Autovehicului peste ora limita conform Contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 €/ora, agreat prin Contract. Daca Clientul intarzie predarea Autovehicului fara a avea acordul Dasadi, compania are dreptul sa reintre in posesie pe cheltuiala si riscul Clientului.
Restituirea este efectiva in momentul semnarii fisei de predare de catre Dasadi si Client.
Pentru Autovehicule restituite in afara orelor de program (weekend si/sau nocturna) sau in conditii meteo care impiedica verificarea masinii se prelungeste responsabilitatea Clientului pentru eventuale avarii si respectiv deblocarea garantiilor cu 24 de ore de la returul efectiv al autoturismului.
Abandonarea de catre Client a Autovehicului fara notificarea Dasadi in scris sau sunand la numarul de telefon suport non-stop +407700429579, ori de Luni-Vineri intre orele 09.00-18.00 la numarul de telefon +40770430261, fara a preda cheia unui reprezentant al Dasadi si fara semnarea bilaterala a fisei de preluare va atrage raspunderea Clientului pentru toate costurile aferente relocarii Autovehicului in locatia din care a fost inchiriat, si a altor costuri aferente readucerii Autovehiculului la starea initiala in cazul in care Autovehiculul este preluat in alte conditii decat cele in care a fost predat pe baza procesului-verbal. Aceleasi conditii sunt valabile si in cazul in care Clientul refuza predarea masinii.
Clientul are obligatia de a restitui Autovehicului cu aceeasi cantitate de combustibil pe care a avut-o la inceputul perioadei de inchiriere (conform fisei de predare-primire). In caz contrar, in urma notificarii scrise din partea Dasadi, Clientul este de acord cu plata unei taxe de alimentare de 25 € si contravaloarea combustibilului lipsa, conform bonului fiscal de alimentare. Nu se acorda credit pentru combustibilul in plus fata de cantitatea initiala furnizata de Dasadi.
La livrarea Autovehiculului catre Client, se va specifica stadiul de curatenie al masinii, atat interior cat si exterior, acesta urmand sa semneze procesul-verbal continand aceste mentiuni. In cazul in care la restituire, Autovehiculul necesita mai mult decat procedura standard de spalare pentru readucerea la starea anterioara inchirierii, Clientul este de acord cu plata unei taxe de administrare de 50 € la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto, conform facturii care i se va transmite pe e-mail.
Taxele de parcare pe timpul preluarii-predarii Autovehicului, in alta locatie decat cea propusa de Dasadi, precum si parcarea pe toata durata Contractului revin in totalitate Clientului. Acesta va suporta alaturi de costul parcarii, toate taxele prevazute de legislatia in vigoare, atat pe teritoriul Romaniei cat si in alte state, taxe de drum, taxe de trecere a podurilor, taxe de stationare in aeroporturi sau spatii speciale cu durata limitata, amenzi rezultate de pe urma nerespectarii regulilor de circulatie. In cazul neachitarii celor de mai sus, Dasadi va achita amenzile rezultate din neindeplinirea obligatiilor de catre Client. Dasadi va factura catre Client valoarea efectiva a amenzii plus o taxa de administrare de 50 €/amenda.
Alimentarea de catre Client a Autovehiculului cu alt carburant decat cel indicat de producator (notat in talon si pe fisa de predare-primire) atrage dupa sine obligatia Clientului de a achita o taxa de serviciu in valoare de 50 €, costul transportului cu platforma, costul aferent zilelor de imobilizare in service, costul de reparatie conform devizului de reparatie, precum si realimentarea corespunzatoare (inclusiv Clientilor ce au optat pentru SCDW / SCDW+).
Inchirierile in afara granitelor Romaniei necesita acordul prealabil scris al Dasadi si se supun unor conditii speciale. Deplasarea in afara Teritoriului este permisa doar pe teritoriul Uniunii Europene/Spatiului Economic European. In cazul in care se va incalca aceasta obligatie, in eventualitatea unei daune sau a unui furt, Clientul va fi responsabil cu toata valoarea masinii.
Exista o limita de 400 km/zi parcursi pe teritoriul Uniunii Europene/Spatiului Economic European iar pentru depasirea limitei de km se va percepe o taxa de 0,12 €/km. Pentru obtinerea documentelor necesare tranzitului granitelor se va percepe o taxa de 50 €. Tariful aferent inchirierilor cu iesire din tara va fi cu 18 €/zi mai mare decat preturile de lista (din Costuri si Garantii). Depozitul de garantie pentru iesirea din tara este de minim 1200 € si maxim 5500 €.
In caz de defectiuni si/sau evenimente rutiere, petrecute in afara granitelor tarii, Clientul are obligatia, conform contractului semnat la livrarea masinii, de a restitui Autovehiculul in interiorul granitelor Romaniei suportand integral costurile.
In cazul pierderii sau deteriorarii cheilor, a actelor originale sau a accesoriilor auto, in cazul pierderii jetonului de parcare sau pierderii placutelor de inmatriculare de catre Client, Dasadi va incasa de la acesta, contravaloarea obiectelor deteriorate/pierdute la pretul din factura de achizitie al fiecarui accesoriu, sau la valoarea amenzii pe care Clientul trebuie sa o achite, la care se adauga o taxa de administrare de 50 €.
Dasadi nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru eventualele obiecte uitate in Autovehicul de catre Client si neidentificate la predarea Autovehicului.
Fumatul in Autovehicul este strict interzis. In caz de nerespectare, se va incasa o taxa de 150 €, la care se va adauga contravaloarea serviciilor de spalatorie auto.
OBLIGATIILE DASADI
Sa transmita Clientului dreptul de folosinta al Autovehiculului in conformitate cu termenii si conditiile Contractului si sa semneze foaia de predare. Totodata, Dasadi va inmana Clientului cheile si actele Autovehicului (certificat inmatriculare si polita RCA, ambele in original, precum si Rovigneta, in copie).
Sa asigure Clientului asistenta rutiera, pe teritoriul Romaniei, pe toata durata Contractului, 24h/24, 7zile/7 in caz de accident sau pana mecanica.
In caz de avarie daca nu poate fi remediata pe loc, daca dauna nu este din vina Clientului, sa inlocuiasca Autovehiculul (in limita disponibilitatii) intr-un interval de 24 ore de la data luarii la cunostinta, in functie de locatia in care s-a constatat defectiunea. In cazul in care dauna este din vina Clientului se va solicita blocarea unei noi garantii pentru livrarea unui nou autoturism.
In cazul in care Dasadi va fi in imposibilitatea de a inlocui Autovehiculul, Clientului i se va restitui partea aferenta costului chiriei calculate proportional cu durata in care Autovehiculul nu a putut fi folosit.
Dasadi nu este responsabila de pierderile suportate de catre Client in caz de defectare sau avarie a Autovehiculului, cu exceptia cheltuielilor autorizate pentru reparatii, in conditiile prezentului Contract;
Prin eliberarea chitantelor de completare si anulare ale depozitelor preautorizate Dasadi se degreveaza de indisponibilitatea sumelor din contul Clientului si recomanda contactarea si prezentarea chitantelor catre banca de la care Clientul detine cardul.
Dasadi este exonerata de raspundere pentru daunele provocate in trafic de Autovehicul pe durata Contractului, precum si de taxe de drum, (cu exceptia Rovignetei), pod, amenzi de orice fel si nerespectarea legislatiei privind circulatia pe drumurile publice.
OBLIGATIILE CLIENTULUI
Sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
Sa detina capacitatea de a conduce un autovehicul in conformitate cu prevederile legale in vigoare;
Sa aiba minim 21 de ani si sa fie posesorul unui permis de conducere valid. Permisul de conducere care nu este scris cu alfabetul latin trebuie insotit de un permis de conducere international;
Sa faca dovada ca detine carte de identitate/pasaport in termen de valabilitate, precum si card de credit emis pe numele sau de catre una din companiile de carduri de credit recunoscute international, cum ar fi: VISA, AMERICAN EXPRESS, EUROCARD/MASTERCARD. Cardurile de debit (VISA ELECTRON) sau cardurile preplatite nu sunt acceptate la plata. Clientul trebuie sa fie titularul cardului de credit indicat. Este necesara introducerea datelor/prezentarea cardului de credit la efectuarea rezervarii Autovehiculului, respectiv la incheierea Contractului si preluarea Autovehiculului. Toate costurile suplimentare care intervin pe durata inchirierii vor fi percepute in contul acestui card de credit;
Pentru soferii cu experienta intre 0-1 ani se va percepe o taxa dupa cum urmeaza: 350 € pentru clasele Mica, Medie si Mare, de 600 € pentru clasa SUV si de 1000 € pentru clasa Premium. Pentru soferii cu experienta intre 1-3 ani se va percepe o taxa de 150 € pentru clasele Mica, Medie si Mare, de 400 € pentru clasa SUV si de 600 € pentru clasa Premium . Taxa se aplica per inchiriere, indiferent de durata ei. Daca exista Soferi suplimentari in aceleasi conditii, cu experienta intre 0-1 ani, respectiv 1-3 ani, taxa se va incasa o singura data;
In cazul rezervarilor confirmate, Dasadi isi rezerva dreptul de anulare a acestora in cazul in care Clientul intarzie ridicarea Autovehiculului cu peste 3 ore fata de ora stabilita de comun acord, daca Clientul nu anunta in prealabil;
Clientul se obliga ca, la preluare, sa verifice Autovehiculul inainte de a-l conduce si sa informeze Dasadi de urgenta in legatura cu orice neregularitati/defecte constatate si care nu au fost incluse in procesul verbal de predare primire sau in oricare dintre inscrisurile anexate Contractului;
Sa suporte, pe intreaga durata a Contractului, in afara Taxei de Inchiriere, costurile carburantilor consumati, taxele de drum, de parcare, de acces, amenzile etc., precum si orice costuri ce ar putea surveni pe parcursul executarii Contractului, in conformitate cu dispozitiile Contractului;
Clientul ia la cunostinta si este de acord ca este raspunzator pentru toate si orice incalcari ale Contractului de catre Client/Sofer/Soferul suplimentar, dupa caz. Este in responsabilitatea Clientului sa informeze Soferul/Soferul suplimentar, dupa caz, cu privire la prevederile Contractului si necesitatea respectarii acestuia;
Clientul ia la cunostinta si este de acord ca Autovehiculul se livreaza cu rezervorul plin si este de acord sa il returneze in aceeasi stare, la expirarea duratei Contractului, in caz contrar urmand a se aplica prevederile art. 6.8 de mai sus;
Clientul ia la cunostinta si este de acord sa foloseasca Autovehiculul ca un bun proprietar, cu respectarea tuturor prevederilor legislatiei privind circulatia pe drumurile publice.
Sa nu efectueze nicio reparatie decat cu acordul prealabil scris al Dasadi si numai la service-uri autorizate (orice sume astfel suportate de catre Client urmand a-i fi rambursate strict in conditiile existentei acordului prealabil scris al Dasadi si numai pe baza prezentarii facturii fiscale si a devizului de reparatii emise pe numele Dasadi);
Sa nu fumeze in Autovehicul precum si sa nu il foloseasca in alte scopuri/activitati cum ar fi: taximetria, transportul de marfa, curse, teste, impingere/remorcare alte vehicule etc.;
Sa returneze Autovehiculul la locul data si ora indicate in Termenii si Conditiile Specifice, in aceeasi stare in care l-a primit, mai putin uzura normala, insotit de toate actele, accesoriile si echipamentele, sub sanctiunea suportarii de costuri suplimentare, potrivit prevederilor Contractului;
Sa nu conduca Autovehiculul sub influenta bauturilor alocoolice/drogurilor;
In caz de accident (daca Clientul/Soferul/Soferul Suplimentar este vinovat, victima, daca Clientul/Soferul/Soferul Suplimentar este singur implicat sau partea responsabila nu poate fi identificata etc.), sa-l declare la Politie – in maxim 24 de ore de la producere - urmand sa se faca constatarea daunelor si sa se emita Procesul verbal de constatare si Autorizatia de reparatii, in caz contrar urmand a suporta costurile reparatiilor;
Sa se asigure ca Autovehiculul nu este impropriu utilizat, ca este corect inchis si asigurat, ca actele Autovehiculului se afla in posesia sa si nu in Autovehicul, ca acesta este bine protejat si alimentat cu carburant corespunzator;
Sa nu ruleze Autovehiculul pe drumuri neamenajate, inchise circulatiei publice si sa nu permita utilizarea acestuia de catre alte persoane decat cele autorizate de Dasadi (Soferul/Soferul Suplimentar). In caz contrar, Dasadi va incasa valoarea reparatiei, indiferent de tipul garantiei alese de Client (inclusiv in cazul taxei SCDW/SCDW+), din garantie sau va debita cardul de credit al Clientului, cu notificare in prealabil;
Sa nu vanda, inchirieze sau sa dispuna in alt mod de Autovehicul;
Sa nu faca sau sa permita actiuni asupra Autovehiculului cu exceptia reparatiilor minore si urgente, care insa trebuie executate de personal calificat, urmand sa informeze Dasadi in scris de urgenta;
Sa suporte daunele cauzate Dasadi ca urmare a pierderii venitului din inchiriere pe durata repararii Autovehiculului, in caz de avarie, indiferent de motiv, cu exceptia situatiei in care aceasta se datoreaza culpei Dasadi. Cuantumul daunelor (venitul nerealizat din pierderea inchirierii) se va calcula conform pretului normal de inchiriere pe toata durata reparatiei sau pana la ajungerea unui acord si primirea platii;
Animalele de companie (ex.: caini, pisici) pot fi transportate in Autovehicul numai in cutii (custi, genti) speciale, inchise pe durata calatoriei. In caz contrar, se vor aplica aceleasi conditii mentionate la punctul 6.9.
Incalcarea oricareia dintre obligatiile Clientului indreptateste Dasadi (exceptie pct. 8.1 de mai sus – caz in care Dasadi are dreptul de anula unilateral rezervarea fara restituirea sumelor in caz de avans incasat) sa incaseze integral depozitul de garantie (inclusiv in cazul taxelor SCDW).
DATE DE CONTACT/NOTIFICARI
Modalitatile de comunicare intre Parti in legatura cu executarea Contractului pot fi: telefon, e-mail, curier, scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
Datele de contact ale Dasadi sunt: SC DASADI BUSINESS SRL
Adresa: Bucuresti, B-dul Unirii, Nr.76, Bl.J3A, Sc.2, Et.2, Ap.39, Sect.3
Telefon: non-stop +40770 429 579 sau +40770430261 de Luni-Vineri intre orele 09.00-18.00
E-mail: office@1-rentacar.ro
MODIFICAREA CONTRACTULUI. INCETAREA CONTRACTULUI
Orice modificare a prezentului Contract se poate face numai prin acordul Partilor consemnat in scris.
Prezentul Contract poate inceta:
La expirarea duratei pentru care a fost incheiat, daca Clientul nu notifica Dasadi intentia sa de prelungire cu minim 24 de ore inainte de data expirarii;
Prin acordul Partilor, consemnat in scris, anterior expirarii duratei Contractului. In aceasta situatie, Clientului ii va fi rambursata contravaloarea Taxei de Inchiriere aferenta perioadei ramase pana la expirarea duratei Contractului;
Prin rezilierea de plin drept, fara punere in intarziere, somatie si fara interventia instantei de judecata, in situatia in care Clientul nu isi executa, executa cu intarziere sau in mod necorespunzator obligatiile enumerate la Art. VIII de mai sus si nu remediaza conduita culpabila in maxim 48 de ore de la data primirii notificarii trimise de Dasadi. In aceasta situatie, Clientul trebuie sa restituie Autovehiculul in maxim 24 de ore de la data incetarii Contractului.
LITIGII. LEGEA APLICABILA
Prezentul Contract va fi guvernat si interpretat in conformitate cu dispozitiile legii romane in vigoare. Orice dispute intre parti legate de interpretarea, executarea, modificarea sau incetarea prezentului vor fi solutionate de catre parti pe cale amiabila, in caz contrar urmand a fi supuse spre solutionare instantei judecatoresti competente de la sediul social al societatii Dasadi Business s.r.l.
DISPOZITII FINALE
Clientul declara expres ca a luat la cunostinta si si-a insusit in mod valabil si neviciat prevederile Contractului.
Clientul nu are dreptul de a-si substitui un tert in raporturile nascute din prezentul Contract.
Neexercitarea sau exercitarea cu întârziere a oricarui drept ce revine Părtilor prezentului Contract nu va fi interpretata ca o renunţare la aceste drepturi; de asemenea, exercitarea parţiala sau singulara a unui drept nu impicdica exercitarea celorlalte drepturi sau exercitarea ulterioara a dreptului respective. Orice renunţare se va face in forma scrisa si se va semna de Partea care renunţa.